BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torstaina, syyskuuta 25, 2008

jätkältä lähti muniainen

Kävin eilen illalla ystäväni kanssa leffassa katsastamassa uuden Kummelin, josta pöllin tämän postauksen otsikon, ja sen jälkeen piipahdimme pitsalla. Loppuillan (ja yön) touhusimme kaikenlaista mukavaa, mutta tässä muutamia kuvia ennen elokuvaa.





Kun kerrankin oli mahdollisuus siihen, ettei tarvitse käyttää itselaukaisua, vaan joku toimii kuvaajana, niin pitihän se hyväksi käyttää. Kuvat on siis ottanut ystäväni, hienoisella opastuksella tosin. Olen myös jumahtanut näihin vaatteisiin, päällä siis masutuubihamonen ja kaikki muut tutut kuteet.

Niin ja leffa oli siis Kummelien Alivuokralainen. Asialleen omistautuneena fanina jouduin vähäsen pettymään, mutta kyllähän homovitsit ja urpoilu aina naurattaa, ainakin minua, kun oma elämäni on yhtä kummelointia koko ajan.



Päivällä piipahdin ammattikoululla hiusvärimallina (ja vältin ovelasti liikuntatunnit, hähä), värinä se tuttu kupariruskeahärdelli, että muut tuskin ero huomaa. Itse olen ihan taivaissa aina värjäyksen jälkeen, tukka tuntuu ja näyttää niin kivalta. Takaisin koululle talsiessa en voinut välttyä ottamasta pakollisia syksyruskakuvia. Mutta ah sentään, ulkona on nättiä. <3

3 asiaa:

Roosa kirjoitti...

Mä en ole ikinä voinut ymmärtää kummelin huumoria, minua se ei vaan naurata yhtään :D Olenkohan vähän kalkkis.. ;)

aino kirjoitti...

roosa: no en tiedä, onhan se vähän suomalaista pöllöilyä :D

Juuli Linnea kirjoitti...

Kummeli on älyhauska, vaikken edes hirmuna ole katsonutkaa mitä nyt pikkuveikan kanssa joskus! Ja toi viimonen syksyruskakuva on justiin ihana.